Alexandra Baltus
Office Manager
Alexandra Baltus
Office Manager
Alexandra Baltus
Office Manager
Alexandra Baltus
Office Manager
“Regelen met oog voor detail”
Sinds 1 januari 2009 ben ik parttime werkzaam als Office Manager bij Prisma. Ik voer alle secretariële werkzaamheden uit, houd de website en administratie bij, verzorg de nieuwsbrief, ben betrokken bij de automatisering en bij het organiseren van evenementen en workshops. Mijn voldoening haal ik uit het goed regelen van zaken en het bieden van ondersteuning, zodat de adviseurs zich op andere werkzaamheden kunnen concentreren.
Het past bij me
Ik wist al heel snel wat ik wilde worden: secretaresse. Later kwam ik erachter dat het regelen van zaken goed bij mij past. Van nature houd ik van orde en structuur en heb ik een scherp oog voor detail, dat komt mij in mijn werk goed van pas. Ik houd er niet van om in de schijnwerpers te staan. Laat mij maar zaken regelen op de achtergrond, dan voel ik me het prettigst.
Wat moet wanneer gebeuren?
Ik zorg er graag voor dat de automatisering goed loopt, dat de juiste info correct en gestructureerd wordt ingevoerd en bijgehouden. Ook vind ik het interessant om nieuwe computerprogramma’s te leren kennen en de mogelijkheden ervan te benutten. Een ander leuk aspect van mijn werk vind ik het bijhouden van acties die gedaan moeten worden en deze ook daadwerkelijk uitvoeren of anderen hieraan herinneren. En tenslotte blijft het een uitdaging om de Prisma-nieuwsbrief, die meerdere keren per jaar verschijnt, te verzorgen.
Privé
Ik woon in Alkmaar en ben graag thuis bij Joost en onze twee dochters. Ik vind het heerlijk om te tuinieren en om een boek te lezen. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in astrologie en hoogsensitiviteit.
Extra informatie
Functie
Office Manager
(werkzaam op maandag en donderdag)
alexandra@prisma-advies.nl
072 – 564 84 16
BTW: NL8090.45.862B01